Inloggen
Werken@

Vacatures

Wil je werken in een groeiende organisatie waarbij de key-words maatschappelijk verantwoord ondernemen, klantgericht, dynamisch en duurzaam de organisatie en het personeel omschrijven?

Meerlanden is vanuit zeven locaties actief op het vlak van afvalinzameling, beheer en onderhoud van openbare ruimte (o.a. groenonderhoud, straatreiniging en rioleringswerkzaamheden), verwerking van afval tot nieuwe grondstoffen en energie, beheer milieustraten, marktbeheer en business park management.

Als partner van 9 gemeenten en 4.000 bedrijven werken wij aan een schone en duurzame leef- en werkomgeving. Wij bouwen aan een samenleving met gesloten kringlopen (100% recycling) en initiëren duurzame energieprojecten in de regio. Zo produceren wij zelf groene energie uit gft-afval.

Meerlanden is een vitale organisatie en zit in de top van de Nederlandse afvalbedrijven op het vlak van duurzaamheid. Meerlanden biedt werkgelegenheid aan ruim 450 enthousiaste medewerkers waarbij de organisatie nadrukkelijk oog heeft voor sociale participatie.

Wil je nadere informatie over een vacature? Neem dan contact op met één van onze HR Adviseurs via 0297-381 777.  Als je wilt soliciteren op een vacature, stuur dan een e-mail met motivatie en CV naar werken@meerlanden.nl. Of vul het sollicitatieformulier in.

Hieronder vind je de vacatures die we momenteel hebben.

 

Voor de afdeling Dienstverlening Publieke Sector zijn wij op zoek naar een:

Contractmanager  M/V, 32-40 uur

Het team:

De afdeling Dienstverlening Publieke Sector staat ervoor partner te zijn voor haar klanten. Bij alle activiteiten, waaronder productontwikkeling, advies, informatievoorziening en het management van de dienstverlening staat de klant centraal. Binnen de afdeling vallen de activiteiten van contractmanagement, advies- en kenniscentrum en publieksinformatie samen. Het team werkt met medewerkers die betrokken zijn bij de samenleving en oog hebben voor het effect van de kwaliteit van de leefomgeving op deze samenleving. Er wordt vanuit individuele expertise en achtergronden samengewerkt om de diensten van De Meerlanden verder te ontwikkelen.  Het doel, het zijn van partner bij duurzame ontwikkeling voor haar klanten.

De functie:

De dienstverlening van Meerlanden is gericht op de kwaliteit van de leefomgeving voor bewoners.
De organisatie bereikt dit, naast dat de klant centraal staat, door de kwalitatief goede dienstverlening op het vlak van afvalinzameling, afvalscheiding, straatreiniging, beheer en onderhoud openbare ruimte (groen/grijs), gladheidsbestrijding, Naast de operationele dienstverlening geeft Meerlanden ook advies op deze diensten.

In de functie van contractmanager geeft je zelfstandig vorm aan de relatie met meerdere gemeentelijke opdrachtgevers. Dit zijn langdurige relaties gericht op de uitvoering van de afgesloten dienstverleningsovereenkomsten (DVO) en het verder vormgeven van de samenwerking. Dit brengt een hoge mate van afwisseling met zich mee, snel schakelen tussen diverse gemeenten en inhoudelijke thema’s.  Je ziet uitdaging in het opbouwen van een professionele en langdurige relatie, hierdoor ken je jouw gemeenten goed en ben je succesvol in het efficiënt en effectief laten verlopen van de contractafspraken. Je stuurt op kwalitatieve en kwantitatieve resultaten binnen de DVO. Je levert een creatieve bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de producten en diensten van Meerlanden. Dit draagt bij aan betere en bredere dienstverlening richting de klant en versterkt de onderlinge relatie.

Binnen Meerlanden ben je verantwoordelijk voor het behartigen en borgen van de wensen, afspraken en belangen van jouw gemeenten. Je adviseert, informeert en ondersteunt gemeenten over beleidsveranderingen, nieuwe ontwikkelingen en innovaties.

Kennis en ervaring:

  • HBO+ denk- en werkniveau
  • Vakinhoudelijke kennis op het gebied van beheer van de openbare ruimte, kennis op het vlak van afval- en straatreiniging is een pre
  • Kennis van en ervaring met RAW contracten (beeld en frequentie)
  • Ervaring in een soortgelijke functie waarbij de nadruk ligt op accountmanagement en/of relatiebeheer
  • Ervaring met projectmatig werken en projectsturing
  • Financieel inzicht (analyse financiële gegevens, opstellen van offertes en inschatten van resultaat en risico’s)
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Inlevingsvermogen en goed ontwikkelde sociale vaardigheden

 
Dit omschrijft u:

  • Invoelend vermogen
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Initiatiefrijk
  • Klantgericht
  • Stevige persoonlijkheid met overtuigingskracht
  • Zelfstandig
  • Politiek bestuurlijke sensitiviteit
  • Samenwerkingsgericht
  • Adviesvaardig op alle niveaus

 
Wij bieden u:

Aanstelling zal afhankelijk van opleiding en ervaring plaatsvinden (max. € 50.000,-- bruto per jaar).
Een uitdagende functie waar resultaatgerichtheid en verdere professionalisering centraal staat.

Een prettige werksfeer in een enthousiast team waarbij we jouw persoonlijke groei en ontwikkeling niet uit het oog verliezen. Prima secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een pensioenregeling, collectieve ziektekostenverzekering, mobiele communicatiemiddelen en resultaatafhankelijke bonus.

Extra informatie:

Meer informatie over de organisatie, is terug te vinden op onze website www.meerlanden.nl

Voor inhoudelijke vragen over de functie, kan er contact opgenomen worden met de heer J. Zandhuis, manager Dienstverlening Publieke Sector op telefoonnummer 0297-381725
Voor vragen over de procedure, kan er contact opgenomen worden met de heer G. Termont, (JS consultancy) telefoonnummer 06-33321961

Interesse?

Reageer dan door je CV aangevuld met een motivatiebrief voor 7 december 2014 per e-mail te zenden aan JS consultancy, t.a.v. de heer G. Termont, email: guidotermont@jsconsultancy.nl