Klacht?
Ben je ontevreden over de dienstverlening van Meerlanden? Meld dit! Wij nemen klachten altijd serieus en proberen ze samen met jou op te lossen.
Meld een klacht altijd schriftelijk
Brief
Meerlanden
Antwoordnummer 625
1420 VK Aalsmeer
Klachtenformulier
Bekijk het klachtformulier onderaan deze pagina.
Verschil tussen een melding en een klacht
We krijgen regelmatig meldingen over volle of kapotte ondergrondse containers, bijplaatsingen of een niet-geleegde minicontainer. Dit is natuurlijk vervelend, maar zien we niet direct als klacht.
We spreken over een klacht als:
- je ontevreden bent over het gedrag van een medewerker van Meerlanden;
- je ontevreden bent over hoe een melding is afgehandeld of opgelost;
- een melding structureel voorkomt (vaker is gemeld).
Hoe verloopt de afhandeling van een klacht?
Wanneer een klacht bij ons binnenkomt neemt een medewerker van de afdeling Publieksinformatie de klacht in behandeling. Dit betekent het volgende:
- Direct na het invullen van het klachtenformulier krijg je een automatische bevestiging. Hierin staat de termijn waarbinnen je een reactie krijgt op je klacht.
- Meerlanden onderzoekt de klacht. Zo nodig nemen we contact met jou op voor extra informatie.
- De klacht wordt intern besproken. Zo nodig betrekken we andere afdelingen.
- Je ontvangt altijd binnen 5 werkdagen een reactie op de klacht en een definitieve reactie binnen 5 weken.
- De klacht wordt altijd schriftelijk afgehandeld (mail kan ook).
Klachtenformulier
Meer over klachten
Bekijk de veelgestelde vragen en vindt jouw antwoord.
Als je een klacht hebt ingediend die niet voldoet aan de voorwaarden van een klacht, dan nemen we deze in behandeling als een melding. Het klachten formulier wordt doorgestuurd naar pi@meerlanden.nl. Publieksinformatie legt je uit waarom we de melding niet als klacht behandelen